BLOG

25-06-2016

Storytelling & Springsteen

Over storytelling gesproken. We verlieten het Malieveld, uitgeput en euforisch tegelijk. Met 67.000 man een stukje geschiedenis gemaakt. En ik besefte tussen het genieten door maar weer eens dat alles in het leven... lees verder »

24-04-2016

Welkom in de contentsqueeze.

Eerst was er reclame, nu is er content. Heel veel content. Te veel volgens jou? Dan heb ik slecht nieuws: het wordt nog veel meer. Hoe bereik je in al dat geweld je publiek... lees verder »

8-02-2016

Klik hier voor meer onformatie

Soms leiden domme typo’s tot diepe inzichten. Omdat de o en de i in de qwerty-wereld pal naast elkaar staan, tik ik het woord ‘informatie’ vaak fout. Wat leidt tot een extra scherpe... lees verder »

30-01-2016

Zo voorkom je contentongelukken

Contentmarketing? De twee mannen aan de overkant van de tafel kijken ons aan met een glazige blik. We hebben ze er zojuist een uur van proberen te overtuigen dat hun medewerkers moeten gaan... lees verder »

20-01-2016

Over content, consument en vis

Heb je ooit geprobeerd een levende vis vast te pakken? Dat is glibberig gedoe. Net als je denkt: nu heb ik je, slipt ie weg. Contentmarketing is een vis. En de consument ook.... lees verder »

23-12-2015

Contentmarketing & The Boss

‘Doen jullie het al?’ Contentmarketing is het buzzword van de dag. Overal zoemt het rond. Maar wat is het nou eigenlijk? Ik deed workshops en trok het internet leeg. Daarna was ik still... lees verder »

content marketing
16-12-2015

Lang leve long copy!

Televisie betekende het einde van radio. Kabeltelevisie werd de ondergang van het omroepbestel. Youtube ging een einde maken aan televisie. E-readers zouden hele regenwouden redden. E-mail maakte de brievenbus overbodig. Tablets moorden de... lees verder »

13-11-2015

10 geboden voor tekstschrijvers

Stel: je bent geen tekstschrijver van beroep en je baas vraagt je om een tekst te schrijven. Hoe zorg je dan dat hij straks steil achterover slaat van jouw topcopy? Hieronder de 10... lees verder »